Wander of Shinobi Przepraszamy : Forum przeniesione na www.wos.xaa.pl !  We are sorry : Forum has been changed to www.wos.xaa.pl !

Wander of Shinobi


#31 2010-04-21 01:03:48

Kagami

Academy Student

Zarejestrowany: 2010-04-21
Posty: 2
Punktów :   

Re: Pomysły na Update

Moim zdaniem co mozna by zrobic to:

1. Troche nowych itemow by niezaszkodzilo bo troche ich malo
2. Questy na jakies unikatowe jutsus dla kazdej prof. i np. Mangekyou tylko na pacc co zwiekszylo by jego
    kupno
3. (to jest odemnie bo niewiem czy innym bedzie sie ten pomysl podobal) jakies mocne Questy np.od 100lvl+
    na jakies dodatkowe jutsus np.bunshin no jutsu lub jakies jutsus Elementow np. jakies Suiton czy jakis
    inny Element albo jakic NPC na Pacc landzie u ktorego mozemy nauczyc sie przez Gracza wybranego
    Elementu,oraz jakies jutsu dla 100lvl+ teleport do budynku hokage albo temple (cos w stylu z anime co
    Kakashi uzywa taka chmurka i bum)
4. Wiecej rang nie tylko do chunina troche to irytujace taki 250+ chunin
5. Jakies Questy na outfity np.od 100lvl outfit Jonin,150lvl Anbu,200lvl Anbu Root,250lvl Akatsuki
    albo jakies runy do kupienia ktore zmieniaja wyglad postaci az do logouta
6. Oraz jakas nowa Pofesja byla by dobra np.jakis zwylky ninja ktora mozna sobie wybrac jakies Kekegenkai
    u jakiegos senseja np. Kekegenkai Kimimaro albo Guren lub zrobic jakis Quest (tylko dla tej profesj) np.
    na Jinchuriki 8,7,6,5,4,3,2 ogonowego badz nauczyc sie u NPC Kilku Elementow jak w podpunknie 3. np.
    Wody i Wiatru lub np. jakis quest na jedno oko Byakugan albo Sharingan (jak Kakashi Sharingan)     
    oraz taki maly pomysl taka profesje tylko na pacc acc. mozna zalozyc co tez by zwiekszylo 
    ilosc kupywania pacca

  To sa takie moje pomysly na Update i jestem pewien ze po takich ulepszeniach ilosc graczy i kupcow
  I to o sporo
 
  Pozdrawiam All Players i Kages oraz mam nadzieje ze zrealizujecie cos z moich pomyslow ;P

Offline

 

#32 2010-04-21 01:54:34

Kenichi

Academy Student

Zarejestrowany: 2010-04-18
Posty: 5
Punktów :   

Re: Pomysły na Update

Widzę dużo nowych postów, wiele dobrych pomysłów, bardzo mnie to cieszy. Podsumowując to co dotychczas napisali gracze wosa, większość dotyczy balansacji postaci. Uczulam i bardzo proszę GM-ów aby skupili się głównie na tym. Aby osobiście przetestowali każdą klasę oraz wzięli pod uwagę opinie doświadczonych graczy. Powoli, wspólnymi siłami serwer staje się coraz bardziej przyjemnym miejscem do grania. Bugi są naprawiane(ostatnim fenomenem była piramida ;p ), kary za używanie botów i wszelkiego rodzaju niedozwolonego oprogramowania zaostrzane(tutaj krążą różne opinie, jedni są entuzjastami tych działań, inni uważają je za zbyt surowe, osobiście przypisuje się do tej pierwszej grupy, chociaż uważam, że tibia powinna mieć wbudowany system zbierania i porządkowania kasy ;p). Skupmy się teraz na innych sprawach.

NAJAZDY
Padło wyżej kilka fajnych pomysłów dotyczących najazdów, sam jestem szczerze poirytowany kiedy zazwyczaj wilki atakują Konohę. Myślę jednak, że każdy poważniejszy najazd narażałby na śmierć dziesiątki low leveli, dlatego proponuję wprowadzić po prostu większy odstęp czasowy od komunikatu do samego najazdu, aby wszyscy Ci, którzy nie chcą brać w nim udziału, zdążyli się bezpiecznie schować w depo.

SAGI
Faktycznie chyba troszkę przesadzone, stopień trudności nie jest proporcjonalny do zdobywanego doświadczenia. Żeby wykonać sagi z 4 dźwięku potrzeba 200lv oraz takiego samego healera, a nagroda 200k expa to nawet nie jest 1/5 lv. Nie wspominając już o tym, że się pojawiają bugi, ponieważ czasem jak zabijemy zwykłą postać np. Jirobu, zamiast cursed Jirobu, pojawia nam się w sadze Kidomaru. W ten sposób po zabicu Tayuyi od razu wyskoczył mi komunikat, że muszę pokonać Sakona, co oczywiście zrobiłem i jestem przez to stratny o jakieś 200k expa, gdyż nie mam możliwości zabicia cursed Tayuyi. Sugerowałbym również naprawić ten bug.

QUESTY
Nie wszystkie są mi znane, nie wiem tak na prawdę ile ich istnieje obecnie w grze, ale jednego znam bardzo dobrze, mianowicie kyuubi questa. Po tym jak go zrobiliśmy wraz z kolegami wydaje się mało skomplikowany i niezbyt trudny, ale dla kogoś kto go robi pierwszy raz może sprawić niemałe trudności. Moja pierwsza uwaga. Bez chociażby małej podpowiedzi ze strony Kage lub innych graczy jest totalnie niemożliwe go zacząć. Nikt by nie wpadł, że trzeba napisać akurat taką sentencję do takiego NPC, po prostu niemożliwe i już. Proponowałbym umieszczanie jakichś wskazówek odnośnie poszczególnych questów. Przykład: Zostańmy przy queście kyuubiego. Można by było dać jakieś odnośniki, punkt zaczepienia w rezydencji Uchiha, w tajemnym pomieszczeniu, o którym Itachi mówił Sasuke.
I skoro mamy quest na kyuubiego, czemu by nie zrobić questa na pozostałe 8 bijuu? I np. po wykonaniu 9 takich questów, po zabicu 9 bijuu, mamy możliwość zrobienia questa na demona o 10 ogonach(wiem, wiem, fatalnie to brzmi po polsku, ale chodzi mi o tego demona, z którego powstały wszystkie bijuu, tego o którym Madara opowiadał na zebraniu 5 Kage). Nagrodą za zrobienie całej serii tych questów mógłby być powiedzmy dodatkowy trans, który sumowałby się z naszym aktualnym transem. Chodzi mi o to, że po zabiciu ostatniego demona, sami stajemy się jakby jego nosicielami i jesteśmy w stanie wykorzystywać jego chakrę, stąd mój pomysł na nowy trans.

EXPOWISKA
Tutaj też należałoby poświęcić sporo uwagi. Jak ktoś wyżej zauważył, do expienia od 150lv nadają się 2 spoty: samuraje + hiddeny, sound shinobi + monki, wiadomo, że można później jeszcze łączyć z raitonami, adultami itp, co jednak nie zmienia faktu, że to dalej pozostają 2 spoty. Tak samo jest z miejscami do zarabiania kasy. Albo cyborgi, albo hoshi. I żeby faktycznie coś z tego zarobić trzeba mieć całe expowisko dla siebie, co kończy się niemal zawsze wyganianiem niższych leveli. Proponuję wprowadzić zdecydowanie więcej expowisk dla high leveli.

I tak btw do mojego poprzedniego posta odnośnie balansacji tych profesji. Zapomniałem napisać, iż uważam, że Sakura rzeczywiście powinna robić chakra pilsy ;p

Zdaję sobie sprawę, że większość z tego co tu napisałem to bardziej jakieś moje spostrzeżenia, przegląd gry, niż konkretne pomysły, jednakże może to mieć wpływ na nadchodzący update oraz może zasugerować, na czym się w głównej mierze skupić.

Pozdrawiam.


@down
Weź się człowieku za przeproszeniem walnij w łeb i zastanów co piszesz. Przemyśl sobie jakie byłyby skutki, gdyby wprowadzono Twoje pomysły. I nie przekładaj osobistych urazów na forum.

Ostatnio edytowany przez Kenichi (2010-04-21 12:26:00)

Offline

 

#33 2010-04-21 05:26:16

Salem

Academy Student

Zarejestrowany: 2010-04-19
Posty: 12
Punktów :   

Re: Pomysły na Update

Niektóre z waszych pomysłów są głupie hehe :) jak by Kage wprowadził transy na 300 badz 250 to było by 90% ze musiałby zrobić res charów bo ludzie by przestali grac. Wg mnie najlepsze jutsu powinnło być do 200 lvl i koniec.

Offline

 

#34 2010-04-21 13:23:13

 .Toperz

Academy Student

Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2010-04-05
Posty: 34
Punktów :   
Nick postaci: Bardziej Zajebisty Typ

Re: Pomysły na Update

Salem,yyyyy,a czemu niby tak?


Sakura i robienie pillsów:

Nie lepiej,aby sakura robiła uhy? Jakaś normalna forma leczenia... Wtedy co prawda system pvp musiałby ulec zmianie,ale sagi etc byłyby juz wykonalne

Offline

 

#35 2010-04-21 14:33:17

Marcel

Academy Student

Zarejestrowany: 2010-04-17
Posty: 18
Punktów :   

Re: Pomysły na Update

@up
Nie chodzi o zwykle pillsy a o chakra ;p obecnie bodajze jest jedna droga aby zdobyc UWAGA AZ 3 chakra pillsy po wykonaniu questa na shinobazu o/ (te pillsy bylyby odpowiednikiem tych ktore zrobila dla naruto kiedy hmm uczyl sie rasenshurikena, wiekszosc powinna wiedziec o jakie chodzi).

Uhy zlym pomyslem by nie byly, ale teraz przynajmniej healerzy sa bardzo potrzebni bo z pillsow i mutto chiyo duzo sie nie wyleczysz ;)

O reszcie tych pomyslow nie chce mi sie pisac ale wiekszosc z nich jest na prawde w porzadku ;)
Doceniam rowniez to, ze zauwazyles ze Twoja postac (lee) jest calkiem dobra i nie dazysz do tego by byla jeszcze lepsza ;) Gratuluje :)

Offline

 

#36 2010-04-21 15:34:42

 rogogon

Academy Student

Skąd: Szczecin ;]
Zarejestrowany: 2010-04-18
Posty: 19
Punktów :   
Nick postaci: Zajebisty Back ;o

Re: Pomysły na Update

Fajne pomysly zbieraja sie w dobra calosc.

@kenichi
nie chodzi mi o to zeby byl komunikat a po 10 sec najazd. Dajmy na to pierw pojawiaja sie tylko npc (nie atakujacy nikogo), badz sam komunikat i dopiero po 20- 30 min zaczynala sie rzeznia, aby byl czas na powrot z expowisk i przygotowanie sie do atakow (np. nie sprawiloby ci to radochy gdybys szedl po konoha i nagle widzisz chodzacego sobie itachiego? ;p) a np po 20-30 min bylby komunikat ze najezdzca wycofuje sie z pola bitwy. tyle.

@Toperz
Wlasciwie spell moglby zostac ale zabierac przy uzyciu go np 20-30% hp, ew zmniejszenia speeda na 5 sec o polowe czy inne oslabienie(wszystko zostaje zgodne z anime :)) co wywolaloby rzadsze uzywanie go. Zauwazmy jednak ze lee naprawde ciezko jest expic wiec choc troszke wyrozumialosci sie nalezy (Zeby nie bylo, omote i tak powinno zostac zmienione) ;p

@Pillsy
Na to by byly potrzebne warunki np. 150 lvl, duzo czakry, konkretny chakra lvl itp aby nie bylo to zbyt latwe do zrobienia w przypadku noob charow.
Tu przyszla mi na mysl jeszcze jedna rzecz. Jak wiadomo w pillsach w anime specjalizowal sie klan akimichi czyli klan Choujiego. Wnioski wysnujcie sami wg wlasnych skojarzen.


@Down
Moim zdaniem hinata jest i bez tego wystarczajaco silna, Shikamaru zas to typowa postac do pvp i z tego co slyszalem to nie expi sie nia tak najgorzej. Przy wprowadzeniu do zycia twojego pomyslu bylaby zbyt duza przewaga shikamaru w pvp bo zobacz (dostajesz asuma revenge, przez 10 sec chodzisz jak 1 lvl i jeszcze dostajesz od shika dobre hity na dobicie?) Troszke zbyt wiele jesli chodzi o mnie. A ograniczenie zasiegu omote byloby niezbyt dobrym rozwiazaniem moim zdaniemtak samo jak niwelacja paralizu.

Ostatnio edytowany przez rogogon (2010-04-21 15:44:59)

Offline

 

#37 2010-04-21 15:37:18

Sthraphreep

Academy Student

Zarejestrowany: 2010-04-03
Posty: 11
Punktów :   

Re: Pomysły na Update

Ja proponuje dodać dla shikamaru jakieś jutsu do bicia, Sakura - robienie pilsów, zmniejszenie omote renge na zasięg 2-3sqm i żeby nie niwelowało efektu paraliza. Do tego dodać hinacie jakiś mocny target tak jak neji ma kuushou

Offline

 

#38 2010-04-21 15:41:04

 .Toperz

Academy Student

Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2010-04-05
Posty: 34
Punktów :   
Nick postaci: Bardziej Zajebisty Typ

Re: Pomysły na Update

Sthraphreep napisał:

Ja proponuje dodać dla shikamaru jakieś jutsu do bicia, Sakura - robienie pilsów, zmniejszenie omote renge na zasięg 2-3sqm i żeby nie niwelowało efektu paraliza. Do tego dodać hinacie jakiś mocny target tak jak neji ma kuushou

Raczej powinno się osłabić hinate,a polepszyć nejiego. Nie raz,nie dwa słyszałem,te skargi na exhaused niejiego,gdzie hinata ma praktycznie dwukrotnie mniejszy.


Do tego trzymając się anime* neji był silniejszy od hinaty,może ewentualnie zrobisz kilka cech rózniących ich.

Przykładowo Hinata większy speed,wiekszy as,większy dmg z gloverów,a nejiemu zmiejszyć speed etc ale zwiększyć dmg z jutsu. Ewentualnie na odwrót lub co tam chcecie. Dąże tylko do różnorodności klas.

Ostatnio edytowany przez .Toperz (2010-04-21 15:51:32)

Offline

 

#39 2010-04-21 15:45:25

 fajnylog

Academy Student

Skąd: azerbejdżan
Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 48
Punktów :   

Re: Pomysły na Update

nie przesadzajmy z ta hinata i tak juz jest dobra ma target ktorym wali po 200 lvl 2.5k to jest wystarczajaco neji ma silny target ale z tego co mi wiadomo teraz moze go zadko uzywac i niewwali wcale duzo mocniej niz hinata shikamaru juz i tak jest wystarczajaco silny po co mu wiecej takich jutsu on ma paralizowac co do lee to niewiem sakura mogla by robic pillsy na 150 lvl dostala by czar ktory zabieral by full chakre i robil by jednego pillsa bo inaczej ludzie by trenili chakra lvl robiac pillsa jedzac go i robiac z tego kolejnego

Offline

 

#40 2010-04-21 15:50:18

Romeq

Academy Student

Zarejestrowany: 2010-04-03
Posty: 2
Punktów :   
Nick postaci: Deywid

Re: Pomysły na Update

Ja mam kilka małych uwag co do Shino. Na początku chciałbym zaznaczyć ze na 150lvl Shino ma 4,5k hp i 6k many tylko...

1) Spell na 65lvl i na 150lvl bije tyle samo w ludzi, przy czym różnica jest taka iż ten na 150 zabiera dużo wiecej many
2) Z shunshin no jutsu biję w ludzi ok 600 , co mnie lekko zażenowało. Moim zdaniem powinno to być ok 800-900
3) Patrząc na to, iż Shino dostaje tylko 15hp/lvl i 25mp/lvl wypadałoby zwiększyć trochę dmg ze spelli bo bardzo ciężko jest kogoś ubić, albo zwiększyć mu przyrost hp na lvl.

To tyle narazie z mojej strony. Jeśli jeszcze znajdę coś intrygującego i wartego poprawienia w tej postaci dam znać.

                                                                                                               Deywid

Offline

 

#41 2010-04-21 15:52:29

 rogogon

Academy Student

Skąd: Szczecin ;]
Zarejestrowany: 2010-04-18
Posty: 19
Punktów :   
Nick postaci: Zajebisty Back ;o

Re: Pomysły na Update

@up
Zgadzam sie z tym co powiedziales, jednak proponowalbym jeszcze aby jego ataki wysysaly niewielka ilosc czakry(wg. anime)

Ostatnio edytowany przez rogogon (2010-04-21 15:52:47)

Offline

 

#42 2010-04-21 17:04:22

 .Toperz

Academy Student

Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2010-04-05
Posty: 34
Punktów :   
Nick postaci: Bardziej Zajebisty Typ

Re: Pomysły na Update

Już nie przesadzajcie z tym shino,dobra fajnie ma tam jakieś jutsu,ale spcjalizował sie w walce robakami. Nie prościej zrobić mu kilka lepszych summonow?

Przykładowo:
Shino móglby robić 8 summonów. Z czego miałby do każdego zadanie innego robaka tzn. jakiegoś z duża ilościa hp,jakiegoś ze sporym dmg+obszarowym dmg,i jakieś idące na ilośc.

Bardziej by to pasowało klimatem do gry.


Ewentualnie zrobić mu jakieś robaki, o sile przypuścmy karasu,ale z większą ilością hp i idących na ilośc-nie jakość.

Offline

 

#43 2010-04-21 17:08:02

 rogogon

Academy Student

Skąd: Szczecin ;]
Zarejestrowany: 2010-04-18
Posty: 19
Punktów :   
Nick postaci: Zajebisty Back ;o

Re: Pomysły na Update

@up
Pomysl chodz chwile... Jaki ma sens robienie 8 summonow ktore wala po iles tam skoro mozna to zalatwis sprawa ciekawych spelli.
1 z nich moglby zatrzymywac na 2-3 sec przeciwnika, wysysac chakre czy cos w tym rodzaju. Summony moim zdaniem glupi pomysl zupelnie nie przydatny w pvp

Offline

 

#44 2010-04-21 17:12:33

 .Toperz

Academy Student

Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2010-04-05
Posty: 34
Punktów :   
Nick postaci: Bardziej Zajebisty Typ

Re: Pomysły na Update

rogogon napisał:

@up
Pomysl chodz chwile... Jaki ma sens robienie 8 summonow ktore wala po iles tam skoro mozna to zalatwis sprawa ciekawych spelli.
1 z nich moglby zatrzymywac na 2-3 sec przeciwnika, wysysac chakre czy cos w tym rodzaju. Summony moim zdaniem glupi pomysl zupelnie nie przydatny w pvp

Ale na czym sie opiera większośc tych klas? Tylko tym kto ma na jakim lvl obszarówke,a kto nie...

Ta gra ma być ciekawa,a każda z klas inna. Wtedy to naprawde będzie miało sens.

Offline

 

#45 2010-04-21 18:14:35

 rogogon

Academy Student

Skąd: Szczecin ;]
Zarejestrowany: 2010-04-18
Posty: 19
Punktów :   
Nick postaci: Zajebisty Back ;o

Re: Pomysły na Update

Czy ktos mowi o obszarowce? Mowie o spellu chociazby targetowym cos jak asuma revenge czopsie wiec szczymryj xD

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.088 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl